mirjam-op.reismee.nl

The eage is still in Vegas

Mark had aangegeven niet mee naar de Hooverdam te willen en bleef lekker in zijn bedje liggen. Om half negen meldde Roy zich op onze kamer en zijn we naar de auto gelopen. Halverwege, bij Boulder City hebben we heerlijk ontbeten bij starbucks. Zo´n twintig minuten later waren we bij de Hooverdam. Eerst moesten we via een controle point rijden en we zagen er betrouwbaar uit want we mochten doorrijden. Over de dam gereden op zoek naar een parkeerplekkie, waar we bij de tweede parkeerplaats al in slaagden. Scheelt een behoorlijk stuk wandelen met de hitte. Nog even foto´s genomen bij het Arizona staat bord. Toen over de dam gewandeld. Op ons gemakje gewandeld, foto´s genomen en weer terug gelopen via de andere kant van de dam naar de auto. Weer terug gereden, bij een pompstation foldertjes gehaald van de outlet malls voor het adres en Lucy bracht ons daar keurig naar toe. Time for a shopping spree!! Helaas, helaas, de mall was erg ongezellig, onbekende winkels. Maar ik ben wel geslaagd voor een aantal zaken. Ik heb twee paar all stars gekocht. Roy had nog een levi´s op de kop weten te tikken en Allette helaas niks. Terug naar de auto gewandeld in de bloedhete zon en we hadden geen zin meer om naar de andere outlet te rijden. Terug naar het hotel, auto weggezet en spullen op de kamer gedropped. Daarna de strip op. Naar de forum shops gewandeld voor onze volgende spree. Nu was het voor mij zes jaar geleden dat ik er was en toen werd er veel verbouwd. De mall bestaat nu voornamlijke uit hele dure merk zaken. Toen maar bij een tentje gaan zitten voor een ijskoude. Daarna via de strip terug gelopen. Allette dook nog wat winkeltjes in en Roy en ik zijn naar de Glacier Bar gegaan, waar het aangenaam koel was. Allette kwam na een half uurtje en toen zijn we terug gelopen naar het hotel. Mark was ook op de kamer en het was tijd voor onze eerste gezamelijke maaltijd. Deze keer werd het wel de outback en Mark was zo slim geweest om al vast te reseveren waardoor we gelijk aan tafel konden. Helaas was de airco stuk en het was onaangenaam warm. Maar het eten was lekker. Begonnen met een blooming onion en daarna had ik een lekker stuk vlees. Mark ook aan de biefstuk en Roy & Allette aan de kip. Tuurlijk veels te veel, dus geen ruimte voor een toetje. Maar wel voor een hurricane, dus op naar HR! Drankje op en toen de benenwagen genomen naar Treasure Island voor de Sirene show. Rennen, want hij begon om 10 uur en we moesten nog een behoorlijk stuk wandelen. Even over tienen kwamen Mark en ik aan. (Allette en Roy waren we in het geren kwijt geraakt) en het was net bezig. Persoonlijk vond ik er niet zo heel veel aan, maar wel leuk dat ik hem gezien heb. Daarna even opdrogen, want het was nog steeds heet en dan is rennen niet fijn. Op naar het Venetian, waar Allette en ik nog een heel stoer Harley shirt hebben gekocht. Toen op de piazza wat gedronken. Daarna via de strip naar Gill´s waar Mark de roulette tafel onveilig gaan maken. Nu is dit niet zo´n gezellig casino, dus wij besloten om via de strip naar het hotel te lopen. Maar ja, hitte, veel lopen resulteert in voetjes die veel auw doen. TAXI!!!! We wilden nog wel even naar het HR en de chauffeur zou ons brengen. Alleen reed hij wel heel raar. Vergeten dat er twee hard rock cafes zijn, 1 aan de strip en 1 ver weg van de strip en hij bracht ons naar de laatste. Gelukkig is een UTurn gauw gemaakt en tien minuten later zaten we aan de bar. Mojito´s en hurricanes. LEKKER!! Daarna naar het hotel terug gelopen. Roy en Allette gingen nog even wat foto´s nemen en ik ben naar de kamer gelopen, want mijn benenwagen had geen benzine meer.

Hamba