mirjam-op.reismee.nl

The eagle has a bad day

Ik had gisteravond al besloten om ´s ochtends niet met de rest mee te gaan. Toen de rest eenmaal weg was, heb ik eerst mijn ouders gebeld. Daarna ben ik achter de laptop gaan zitten en ben met mijn foto´s aan de slag gegaan. Af en toe naar buiten voor een peukkie. Rond enen kwamen ze weer terug. Met Allette op de kamer haar foto´s bekeken en daarna tijd voor een tukkie. Heerlijk even een uurtje of anderhalf op bed gelegen. Om half acht hadden afgesproken om bij de bar van gisteravond te gaan eten. Tafeltje buiten in de patio en wederom Nederlanders een tafeltje verderop. Lekker biertje en een burger. Ik moet zeggen: de beste van de vakantie tot nu toe. Na het eten ging Mark naar boven om studio sport te kijken en wij namen nog een biertje aan de bar. Om tien uur liepen we naar de kamer en was het weer tijd om naar dromenland te vertrekken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba