mirjam-op.reismee.nl

The eagle goes on a shopping spree

Allette en ik stonden iets later dan normaal op en gingen om negen uur ontbijten. Roy kwam ons halen, hij was al een eindje wezen wandelen. Mark was nog heerlijk in dromenland en zou uitslapen. Lekker gegeten en de ontbijtzaal keek uit op zee. Helaas, het uitzicht had zo mooi kunnen zijn. Donkere wolken en soms ook een beetje regen. Geen zon, zee, strand vandaag. Gelukkig heeft Carlsbad wel een outlet en gewone mall. Mark opgehaald en op de naar premium outlets. De mannen gingen ieder apart en de dames gezellig met z´n tweetjes. Bij GAP op zoek naar nieuwe spijkerbroeken en ik heb staan juichen in de pashokjes. Sinds afgelopen maart ben ik twee maten afgevallen. Yes, yes!! Twee nieuwe broeken gekocht en een paar shirtjes. Nog een cadeautje voor een collega gehaald, want die is papa geworden van een dochter. Winkel in, winkel uitt. Nog een shirt bij Guess gehaald, een winkel waar ik voorheen nooit wat kocht, want ze hadden mijn maat nooit. We liepen Roy tegen het lijf en hebben het laatste kwartiertje nog even samen gewinkeld. Om 1 uur hadden we afgesproken bij het beginpunt en alleen Roy en ik hadden tasjes. Roy had een gaaf shirtje van zijn favoriete cornflakes gevonden. Zowel Mark als Allette hadden niks kunnen vinden. We zijn terug gegaan naar het hotel, want Mark had geen zin meer om te winkelen en wij wilden nog naar het andere winkelcentrum. Mark ging internetten en een tukkie doen. We gingen eerst lunchen en het werd de Mac en oh, wat een verkeerde beslissing. Het was echt niet te vreten. Alle drie hebben we het meeste van het eten in de prullenbak gedonderd. Daarna door de mall geslenterd. Nog even Roy ingemaakt met een spelletje air hockey. En toen met tassen overladen liepen we naar de auto..... eh, helaas. Met lege handen liepen we terug naar de auto. Terug naar het hotel, nog even gechilled en toen op naar de bowling baan. Afgetrapt met een vieze vette pizza en een pitcher bier. Daarna bowlen. Alle drie niet echt ervaren bowlers en iedere gooi werden we beter. Hier en daar een spare en af en toe een strike. We hadden twee spelletjes gespeeld en wilden eigenlijk nog wel een derde, maar hee, het is Carlsbad waar geen donder te beleven is, dus het was ondertussen behoorlijk druk geworden en Roy heeft nog een tijdje in de rij gestaan om het te regelen. Daarna begonnen de spieren op te spelen en gingen we terug naar het hotel. Nog een tijdje bij ons op de kamer zitten kletsen.

Hamba