mirjam-op.reismee.nl

Bijna naar huis

Lieve thuisblijf kindertjes,

We komen alweer bijna naar huis. Helaas is het deze reis niet gelukt om dagelijks te updaten. We hadden zo goed als geen vrije tijd en de dagen waren van ´s ochtends vroeg tot ´s avonds gevuld. Op dit moment zijn we in Pattaya. Heerlijk relaxen na al die indrukken en belevenissen. Voor het eerst zien we de zon ook en hebben we toch een kleurtje als we thuiskomen. Het hotel is fantastisch en de hele groep geniet met volle teugen van het zwembad.

Even een hele kleine samenvatting van de afgelopen dagen. We zijn naar Laos en Myanmar geweest. Vooral Myanmar was een belevenis en leverde veel stempels op in het paspoort. Ik heb bij een tempel een boeddhistisch ritueel gevolgd wat best indrukwekkend was. Verder nog meer tempels gezien. Naar Thaise Old Faithfull geiser geweest, waar ik smoorverliefd op een zwerfhondje werd. Zo jammer dat ik hem niet heb kunnen meenemen, want als het kon, had ik het gedaan. Gelukkig heb ik de foto´s nog. We hebben olifant gereden, gevoerd en geaaid. We zijn naar een prachtge dierentuin geweest waar ik nog een giraf en zwarte panter heb gevoerd. De nacht van Chiang Mai met de nachttrein naar Bangkok was 1 groot feest. De bedden werden al om negen uur opgemaakt, zodat lekker zitten niet meer mogelijk was. Op naar de restauratie wagen die we volledig tot feesttent hebben omgebouwd. De Ipod van Frank aangesloten en met diverse Thai en andere toeristen lopen dansen en polonaise gelopen.

En nu ga ik even afkoelen in het zwembad en daarna een cocktail bestellen. Tot dinsdag.

Dikke kus, Mirjam

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba