Tussendoor

Lieve allemaal,
Dank jullie wel voor alle reacties. Ondertussen zijn we van de sneeuwbuien naar 30 graden gegaan. Kleine overschakeling maar. Ik loop een beetje achter met het verslag, maar ik hoop de rest van de verhalen snel te kunnen plaatsen. Maar hier alvast een kleine update van diversen.

Gereden kilometers: ruim 3500

Staten: Colorado, Wyoming, South Dakota, Idaho, Utah

Parken: Rocky Mountains, Custer State Park, Mount Rushmore National Monument, Devils Tower, Yellowstone, Grand Teton, Arches.

Weertypes: zon, regen, hagel, onweer, sneeuw, bewolkt, keiharde wind en daardoor een heuse zandstorm van een hele dag meegemaakt.

Gespotte dieren: 3 beren (yes, yes, yes), elanden, long horn sheeps, buffalo's, herten, elken (wapiti's, dank pipa), eekhoorns, chipmunks, arenden, ganzen, konijntjes, ezels en 1 schildpad op de snelweg in Wyoming.

De auto: mooi, kofferbak had iets ruimer gemogen, schakelt op de verkeerde momenten en ze zuipt ontzettend veel. We rijden een tank per dag leeg.

Ontmoetingen met Nederlanders: 8

Ontmoetingen met Groningers: 8

Bowlen: 1 keer

Bekeuringen: NUL :-)

Winkelen: helaas staat de stand op NUL!