mirjam-op.reismee.nl

Het is bijna zover

Ik zie dat ik mijn verhalen van Amerika helemaal niet meer heb afgemaakt. Foei, foei!

Maar er staat alweer een nieuwe reis voor de deur. Morgen vliegen Allette en ik naar Antalya om vervolgens een week door Turkije heen te trekken. Dus nu druk bezig met het huisje opruimen en de koffer inpakken. Over de kledingkeuze hoeft niet lang worden nagedacht, want het is bloedheet. Ik heb net gekeken en het is morgen 34 graden in Antalya. Pfff, in ieder geval een extra handdoekje tegen het zweten meenemen.

Allette begint straks met deel 1 van de reis: Groningen- Amstelveen.

Vanavond lekker bijkletsen, bijtijds gaan slapen, want (arme) pipa staat morgen om half zes op de stoep. Dat wordt vroeg opstaan. Helaas vliegen we vanaf Eindhoven en is het niet mogelijk om met het openbaar vervoer op tijd daar te zijn. Maar onze redder in nood wil graag midden in de nacht opstaan als we Groningse worst en hausmacher voor zijn neus houden. Dank je wel pipa.

Ik heb geen idee hoe het internet geregeld is in Turkije. Ik heb mijn laptop mee en probeer verhalen te plaatsen.

Groetjes, Mirjam

Reacties

Reacties

Hel

Have fun!

Ab

Zo lekker naar Turkije.

Altijd leuk.

Gaan jullie richting cappedocië ?

Heel veel plezier !!!!

Mirjam

Thanks Hel :-)

En Ab, inderdaad naar Cappadocie. Zijn net vanavond aangekomen en hebben al een kleine glimp opgevangen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba